اشتراک گذاری

بازیابی اطلاعات هارد محصولات اپل

این موضوع که با استفاده از سیستم های دیجیتال مختلف چون آل این وان، لپ تاپ، رایانه، تبلت و موبایل هارد آن ها مملو از اطلاعات شخصی کاربر باشد، امری طبیعی است. فرقی نمی کند که این دستگاه های ذکر شده ساخت چه برندی باشند، متاسفانه همواره خطر از دست رفتن اطلاعات هارد در اثر عوامل مخربی چون ویروس بد افزارها و یا بی احتیاطی های کاربران وجود دارد. ساده ترین راهکاری که برای مبارزه با نابودی اطلاعات می توان انجام داد، تهیه ی بک آپ از دیتاهای مهم و با اهمیت موجود در هر سیستم است. اما اگر بک آپی در کار نباشد و ناگهان بنابر هر دلیل دستگاه اطلاعات خود را از دست دهد، ریکاوری هارد تنها راه باقی مانده است. این پروسه روش های مختلفی دارد و باید حتما زیر نظر کارشناسان مجرب انجام شود. برای ریکاوری هارد اپل نمایندگی رسمی اپل مناسب ترین گزینه ی پیش روی شماست. با ما باشید تا به شما بگوییم چرا بهتر است برای بازگردانی اطلاعات از دست رفته در محصولات اپل، نمایندگی مجاز اپل را انتخاب کنید.

بازیابی اطلاعات هارد محصولات اپل

دلایل از دست رفتن اطلاعات در محصولات اپل

همان طور که اشاره شد، اطلاعات دستگاه های سیستماتیک امروزی از جمله محصولات اپل ممکن است در اثر عوامل مختلفی از بین بروند. ویروس بد افزارهای گوناگون عامل بسیار مهمی در بروز این مشکل هستند. البته عموما محصولات اپل نسبت به ویروس نرم افزارهای مختلف مقاومت خاصی دارند. در بسیاری از تولیدات اپل محدودیت هایی برای نصب نرم افزارهای ناشناس موجود است که در حد زیادی دستگاه های اپل را از آسیب ویروس ها در امان نگه می دارد. اما از آنجا که افراد سودجو همواره به دنبال راهی برای دسترسی به اطلاعات هستند، بدافزارهایی هم پیدا می شوند که محدودیت های کمپانی اپل را زیرپا بگذارند. در چنین شرایطی امکان دارد کاربر ناگهان با نرم افزاری در سیستم مورد استفاده ی خود روبه رو شود که اصلا اقدامی جهت نصب آن انجام نداده است. علاوه بر این مواردی چون اصابت ضربه و نفوذ آب نیز می توانند ریکاوری هارد اپل را ضروری سازند. به هر حال مشکل هر چه که باشد در نمایندگی رسمی اپل قابل حل است.

نحوه ی ریکاوری هارد اپل در نمایندگی رسمی اپل

نمایندگی رسمی اپل کلیه ی مراحل ریکاوری هارد اپل را زیر نظر کارشناسان و مهندسین ماهر انجام می دهد. ما به شما این اطمینان را می دهیم که بیشترین مقدار از اطلاعات پاک شده در بالاترین سطح کیفی امکان پذیر بازیابی شوند. فرقی نمی کند که اطلاعات آیفون اپل شما فرمت شده است یا مک بوک مورد استفاده تان. گستره ی خدمات نمایندگی مجاز اپل بسیار وسیع بوده و تک تک دستگاه های اپل را در بر می گیرد. خاطرنشان می نماییم که بازیابی اطلاعات هارد محصولات اپل در کارگاه های مجهز نمایندگی رسمی اپل با صرف مدت زمان کوتاهی انجام شده و به همراه ضمانت نامه های معتبر کتبی عرضه می گردد.

آیا با استفاده از نرم افزار می توان فرآیند ریکاوری هارد اپل را انجام داد؟

یکی راه های ریکاوری هارد اپل استفاده از نرم افزارهای بازیابی اطلاعات است که در گوشه گوشه ی اینترنت و اپ استور دیده می شوند. متاسفانه اشتباهی که بسیاری از کاربران به هنگام از دست رفتن اطلاعات انجام می دهند، نصب و اجرا این برنامه هاست. این برنامه ها پیچیدگی هایی دارند که با کوچک ترین خطا به نابودی کامل اطلاعات ختم می شوند. از طرفی اگر نقص فنی خاصی در هارد دستگاه وجود داشته باشد، اجرای نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات هیچ سودی نخواهند داشت. نمایندگی رسمی اپل به جای استفاده از این نرم افزارها فرآیند بازیابی اطلاعات هارد محصولات اپل را توسط دستگاه قدرتمندی به نام pc 3000 انجام می دهد. این دستگاه، یکی از جدیدترین فناوری های حوزه ی بازیابی اطلاعات است که توانایی ریکاوری بیش از 90 درصد اطلاعات حذف شده ی حافظه های جانبی را ارائه می دهد.

برای افزایش شانس بازیابی اطلاعات از دست رفته در دستگاه های اپل چه کار کنیم؟

ریکاوری هارد اپل پروسه ی بسیار حساسی است. برای افزایش شانس بازیابی اطلاعات از دست رفته در محصولات اپل پیشنهاد می کنیم پس از مواجه با مشکل فرمت شدن هارد، دستگاه مربوطه را خاموش کنید. به خاطر داشته باشید که اضافه کردن دیتای جدید به هارد سیستم از درصد بازیابی اطلاعات می کاهد. از طرفی اگر معضل از پاک شدن اطلاعات در اثر آبخوردگی دستگاه رخ داده است، باید کابل های متصل به سیستم را حتما جدا کنید و هر چه سریع تر به مراکز تعمیراتی مراجعه کنید. چراکه نفوذ آب به دستگاه های دیجیتال اپل در مدت کوتاهی آسیب های فراوانی را به بار می آورد. کارشناسان ما در نمایندگی مجاز اپل با استفاده از تجهیزات فنی پیشرفته هر یک از اختلالات مرتبط به ابخوردگی را برطرف خواهند کرد.

تعمیرات محصولات اپل

نمایندگی تعمیرات اپل مجموعه ای حرفه ای در راستای ارائه ی تخصصی ترین سرویس های تعمیراتی در دو حوزه ی سخت افزار و نرم افزار محصولات اپل است. خدمات این مرکز به تمامی تولیدات کمپانی محبوب اپل از جمله مک بوک، آیفون، اپل واچ و … اختصاص می یابد. کارشناسان و متخصصین مرکز تعمیرات apple با تکیه بر دانش فنی به روز خود و به کارگیری تجهیزات کاری مدرن، کلیه ی مشکلات و اختلالات محصولات اپل را براساس پارامترهای استاندارد تعمیر می نمایند.

4.5/5 (2 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *