اشتراک گذاری

کم شدن صدای مکالمه گوشی اپل

ممکن است پس از مدتی کار کردن با گوشی‌های هوشمند اپل، از مشکلاتی مانند کم بودن صدای گوشی آیفون خود گله‌مند شوید و در اینترنت نیز به دنبال راه‌ حل‌های مختلفی بگردید که بتوانید مشکل کم شدن صدای گوشی اپل خود را حل کنید.

بعد از کم شدن صدا گوشی اپل چه اتفاقی میفتد؟

زمانی که گوشی Apple شما با این مشکل مواجه شود، نمی‌توانید به خوبی مانند روز اول از صدای با کیفیت گوشی خود لذت ببرید و مشغول به گوش دادن آهنگ‌های مورد علاقه شوید، در دیدن فیلم نیز این مشکل وجود دارد و در صورت کم شدن صدای گوشی اپل، مدام مجبور هستید از یک هندزفری برای گوش دادن به صدای فیلم یا آهنگ مدنظر خود استفاده کنید.

در زمان‌هایی که با شخصی شروع مشغول مکالمه کردن هستید نیز کم شدن صدای گوشی Apple یکی از مشکلات بسیار عذاب آور است و نمی‌توانید به خوبی صدای طرف مقابل را بشنوید و مدام باید از جمله “چه چیزی گفتی؟” یا “لطفا بلندتر صحبت کن” استفاده کنید تا شاید با داد زدن کسی که با شما مکالمه می‌کند بتوانید صدا را واضح‌تر بشنوید.

کم شدن صدای مکالمه گوشی اپل

مهم ترین دلایل کم شدن صدا گوشی اپل

در تمامی وب‌ سایت‌هایی که برای کم شدن صدا گوشی اپل یا قطع شدن صدای اسپیکر Apple راه‌ حل‌هایی ارائه دادند به دلایل مختلفی اشاره داشتند ولی بیاید باهم صادق باشیم، در طول روز چندبار صدای گوشیتان را تا آخر زیاد کردید؟

یکی از علت‌های اصلی کم شدن صدای گوشی اپل، زیاد کردن صدای اسپیکر طی بلند مدت است که می‌تواند آسیب جدی را به سخت افزار اسپیکر اپل برساند.

اسپیکرهایی که شرکت اپل بر روی گوشی‌های هوشمند خود پیاده‌سازی می‌کند از کیفیت خوبی برخوردار هستند از همین رو زمانی که مشغول به گوش کردن آهنگ می‌شویم، علاقه زیادی داریم تا ولوم گوشی را تا آخر زیاد کنیم و از موسیقی لذت ببریم، یا در زمانی که با دوستان خود مشغول به تماشا فیلم می‌شویم نیز این موضوع وجود دارد.

در طولانی مدت، زیاد کردن بیش از حد صدا گوشی می‌تواند منجر به قطع یا کم شدن صدا اسپیکر گوشی اپل شود، این مشکل نه تنها در اپل بلکه در تمامی گوشی‌های هوشمند وجود دارد که با رعایت کردن و استفاده درست از اسپیکر گوشی می‌توان از بروز این مشکل جلوگیری کرد.

به غیر از دلیل اصلی که برای مشکل صدا iPhone وجود دارد، دلایل سخت افزاری و نرم افزاری مختلفی هستند که باعث بروز این مشکل می‌شوند که با شناختن آن‌ها خیلی بهتر می‌توانید اقدام به رفع مشکل کم شدن صدا گوشی اپل کنید.

مایعاتی که وارد گوشی می‌شوند می‌توانند جزو دلایلی باشد که بر روی خرابی قطعه اسپیکر تاثیر گذار است و حتی می‌تواند منجر به قطع شدن صدا اسپیکر Apple شود؛ ضربات ناگهانی که به صورت غیرعمد به گوشی وارد می‌شود نیز تاثیر زیادی بر روی تمامی سخت‌افزارهای داخل گوشی اپل دارد؛ وارد شدن ضربه به گوشی نه تنها می‌تواند دستگاه را دچار مشکل کم شدن صدا گوشی کند بلکه امکان دارد باعث شکستگی قطعات داخلی آن شود.

ورود گرد و غبار به هر دستگاه الکتریکی مانند گوشی‌های هوشمند بر روی عملکرد آن تاثیر گذار است، اسپیکر نیز از این موضوع مستثنی نیست و ورود گرد و غبار به آن می‌تواند باعث بروز مشکل کم شدن صدا گوشی اپل شود.

بهم خوردن تنظیمات صدا در گوشی اپل در کم یا زیاد بودن آن تاثیر دارد، بهتر است قبل از بردن گوشی به تعمیرگاه از تنظیمات گوشی خود اطمینان حاصل فرمایید تا هزینه‌های اضافی را بر روی دوش خود نیندازید.

چه مشکلاتی می‌تواند برای صدا گوشی اپل پیش بیاید؟

کاربران زیادی دارای مشکلات مختلف برای صدا  در گوشی آیفون خود هستند و سوالات زیادی نیز برای این موضوع دارند که چه بلایی سر صدا گوشی من پیش آمده است؟ اصولا مشکل صدا در یک گوشی هوشمند اپل به دو دسته تقسیم می‌شوند که در ذیل به آن‌ها اشاره کردیم.

قطع شدن صدا موبایل اپل

در بعضی مواقع کم شدن صدا گوشی اپل جزو مشکلات شما نیست و  صدا به صورت کلی قطع شده است، این مشکل می‌تواند ناشی از چند دلیل باشد که در ذیل به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

1- خراب شدن IC صدا

2- پارگی فلت اسپیکر

3- سوختن قطعه اسپیکر

4- اتصال بلوتوث گوشی به جای دیگر

5- فعال بودن حالت اختلال صدا (Noise Cancelling)

این مشکلات را می‎توان به راحتی توسط متخصصین و تعمیرکاران گوشی‌های اپل حل کرد و با عیب یابی، تعمیر یا تعویض قطعه مانند گذشته از صدا با کیفیت گوشی اپل خود لذت ببرید.

قطع شدن صدا موبایل اپل

کم شدن صدا موبایل اپل

کثیفی اسپیکر: در اکثر مواقع کم شدن صدا گوشی اپل به دلیل کثیفی و گرد و غبارهایی است که بر روی سخت افزار آن انباشته شدند. اگر در هنگام مکالمه، صدا به صورت واضح به گوش شما نمی‌رسد می‌تواند به دلیل کثیف بودن اسپیکر باشد که با مراجعه به تعمیرکاران اپل می‌توانید این مشکل را حل کنید؛ تمیز کردن اسپیکر توسط شما می‌تواند به انباشه شدن کثیفی‌ها به داخل گوشی کمک کرده و مشکل را بدتر کند.

کثیفی بازر اسپیکر: قطعه سخت افزاری بازر اسپیکر (سخت افزار مربوط به صدای زنگ، آهنگ و…) پس از مدتی کثیف می‌شود و این مشکل می‌تواند جزو دلایلی باشد که صدای گوشی اپل شما را کم کرده است، توسط یک مسواک نرم و کوچک می‌توانید بازر اسپیکر را تمیز کرده و مانند قبل از صدا گوشی لذت ببرید.

قاب گوشی: بعضی مواقع قاب‌هایی که برای گوشی خریداری می‌کنید جلوی اسپیکر گوشی را گرفته و صدا نمی‌تواند به خوبی از آن خارج شود، مطمئن شوید که قاب خریداری شده این مشکل را ندارد.

استفاده از هندزفری برای حل مشکل صدا iPhone

یکی از روش‌هایی که می‌توانید مشکل کم بودن صدای گوشی آیفون را به صورت موقت حل کنید، استفاده کردن مداوم از هندزفری است؛ به نظر شما این راه حل می‌تواند جوابگوی این مشکل باشد؟

فرض کنید زمانی که شخص مهمی به شما در حال زنگ زدن است و هندزفری نیز در کنار شما نیست، چقدر فرصت دارید تا هندزفری اپل را پیدا کرده، سیم مچاله شده آن را باز کنید یا به بلوتوث گوشی وصل کنید و بعد از اتصال، شروع به مکالمه کنید؟ به نظر شما این روش می‌تواند مشکل کم شدن صدا در گوشی اپل را جبران کند؟

اگر بخواهید برای دوستان و آشنایان خود آهنگ یا فیلمی را از گوشی اپلی خود پخش کنید، چگونه می‌توانید با استفاده از هندزفری برای مشکل صدای آیفون راه حلی ارائه دهید؟

استفاده از هندزفری برای حل مشکل صدا iPhone

تعمیر سخت افزاری مشکل کم بودن صدای گوشی آیفون

در صورتی که پس از امتحان کردن روش‌های مختلف باز هم مشکل کم بودن صدا گوشی آیفون شما را اذیت می‌کرد یا مدتی است که از قطع بودن صدا گوشی آیفون خود گله دارید، باید به فکر تعمیر سخت افزاری موبایل اپل باشید.

نمایندگی اپل ایران با سابقه‌ای طولانی مدت در زمینه تعمیرات گوشی‌های اپل این تضمین را به شما می‌دهد که بتوانید با قیمتی مقرون به صرفه و خیالی راحت نسبت به تعمیر و حل مشکل کم شدن صدا گوشی اپل خود اقدام کنید. متخصصین این حوزه از تجربیات خوبی نسبت به تعمیرات دستگاه‌های مختلف اپل بهره مند هستند و آموزش‌های تخصصی عالی را نیز گذرانده‌اند. در صورتی خرابی و یا بروز هرگونه مشکل در دستگاه‌های اپل می‌توانید از تجارب و تخصص کارشناسان نمایندگی گوشی اپل توسط یک تماس چند دقیقه‌ای با شماره 02162948 بهره‌مند شوید.

بوت_نشدن_لپ_تاپ_اپل

بوت نشدن لپ تاپ اپل

بوت نشدن لپ تاپ اپل مشکل نسبتا رایجی می باشد که ممکن است پس از استفاده ی چند ساله از لپ تاپ گریبانگیر کاربر شود.

دلیل پریدن آنتن آیفون چیست؟

علت پرش آنتن آیفون

در اینجا قصد داریم تا به یکی از مشکلات رایج در گوشی های آیفون یعنی «پرش آنتن» بپردازیم. افرادی که گوشی آیفون دارند اغلب به

مشکل ماندن روی لوگوی اپل

مشکل ماندن روی لوگوی اپل

تا به حال پیش آمده که آیفون شما روی لوگو قفل شده و نتوانید با آن کار کنید؟ اگر با این مشکل مواجه هستید، ادامه

کم شدن صدای زنگ موبایل اپل

فقط برای اطمینان، بیایید مطمئن شویم که صدای آهنگ زنگ موبایل اپل روی سطح بالایی تنظیم شده است. برای انجام این کار باید به Settings > Sounds & Haptics بروید > و نوار صدا را برای آهنگ زنگ موبایل اپل و هشدارها به سمت راست تنظیم کنید. سپس آیفون خود را مجددا راه اندازی کنید و بررسی کنید تا ببینید آیا مشکل رفع شده یا خیر. درصورتیکه پس از بررسی موارد ذکر شده، مشکل پابرجا بود توصیه میشود از کارشناسان نمایندگی اپل جهت رفع مشکل و تعمیر موبایل اپل کمک بگیرید.

4.6/5 (7 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *